Е ако ще ги сменяш така или иначе може......ама да се махат само заради това не върви май.....
Известие
Collapse
No announcement yet.
Стабилизираща щанга на Алфа 156
Collapse
X
-
да така е,аз за тва ще опитам да си ги сменя сам,пък квото сабя покаже,в най-лошия случай сервизче,ама мисля,че няма да ми се налага(надявам се)156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Абе тъкмо сме в тема за стабил щанга, че някой мое ли точно да ми каже какво точно стабилизира тая щанга...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеАбе тъкмо сме в тема за стабил щанга, че някой мое ли точно да ми каже какво точно стабилизира тая щанга....
С две думи, служи за да стабилизира, но все пак донякъде, защото както знаем, законите на физиката са непобедими и важат за всичкиLast edited by Pepo; d.m.y г., 00:13.156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
Въртят ми се в главата разни експерименти с тия щанги, и най - вече с тия кирливи биалетки, дето имам чуството че са измислили най - калпавия вариант за някаква подвижна връзка, ама нещо трябва с време да се видя.....
Значи да уточним че нещо не ми е ясно, пък и досега като развалям не сам гледал - стабил. щанг се държи от тия тампони към магарето така ли, или към носачите.....интересува ме къде и с какво тя контактува, като изключим биалетките......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеВъртят ми се в главата разни експерименти с тия щанги, и най - вече с тия кирливи биалетки, дето имам чуството че са измислили най - калпавия вариант за някаква подвижна връзка, ама нещо трябва с време да се видя.....Last edited by Pepo; d.m.y г., 13:10.156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
Първоначално публикувано от Pepo Покажи съобщениеИма ли стабилизираща щанга, значи има и биелети. Няма как да стане без тях."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеВинаги мое да се направи нещо факултативно.....156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
Bosch Motronic M2.10.4 MPFi
Comment
-
А.....ей тва е арна работа, точа се и аз, Новачев обеща да свали някоя звезда от небето, ще видим що ще стане......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЕ ако ще ги сменяш така или иначе може......ама да се махат само заради това не върви май.....156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци-ex.
159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда
Comment
-
Ферарист това задно окачване на снимката нещо май е попреработено.
Твоята да не би да е с такова или това е снимка от интернет.
При завой колелата от външната страна потъват в калника а тези от вътрешната страна разпъват максимално пружините на окачването.
В случай, че нямаш стабилизиращи щанги когато влезеш в завой пружините на външните колела се смачкват докато опрат навивките една в друга. В този момент тежестта на автомобила вече е прехвърлена най-вече на външните колела. Тогава колелата от вътрашната страна са напълно разтоварени и пружините разпъват нацяло амортисьорите.
Представи си какъв е страничния наклон на автомобила в този момент ......УУУУЖЖЖАААААААААС!!!!!
За да не изпадаме в такава ситуация свързваме лявото и дясното окачване с една торсионна щанга (чрез биалети), която е свързана поне на две места с купето на автомобила и значително ограничава разликата в положението на окачването между левите и десните колела. Поради факта, че прави автомобила по стабилен в завой е получила името си СТАБИЛИЗИТАЩА.
Малко дълго се получи,но дано да е полезно.
Last edited by milen; d.m.y г., 22:02.sigpicМечтите стават реалност...Ама как..!?
Alfa Romeo 156 SW 2.0ts
Comment
-
Добре де някой правил ли е запитване в Хеед 91 за тампони, защото аз направих и вече 3 ден, ако не и повече няма отговор?Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGisigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщениеДобре де някой правил ли е запитване в Хеед 91 за тампони, защото аз направих и вече 3 ден, ако не и повече няма отговор?
Най-добре им звънни по телефонаsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от milen Покажи съобщениеФерарист това задно окачване на снимката нещо май е попреработено.
Твоята да не би да е с такова или това е снимка от интернет.
При завой колелата от външната страна потъват в калника а тези от вътрешната страна разпъват максимално пружините на окачването."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщениеНе отговарят на запитвания, личен опит
Най-добре им звънни по телефона156 1.8 TS
Comment
Comment